Probouzím se v domnění,
že prší, jenže není to zvuk kapek dopadajících na stan, ale mrak mušek, který
se dobejvaj do stanu, a druhej mrak mušek mířících opačným směrem. Fofrem
sbalit, nasnídat a pryč vocaď. Cesta na hranice je špatná, tak jedem vedle po
louce, kde jsou vyjetý koleje, ale nedrncá to a dá se letět i 120. Na hranice
přijíždíme okolo desátý. Ze začátku to utíká rychle, ale v poslední budce
kočka zjišťuje, že nemáme v migrační kartě potvrzení o registraci. Tu jsme
si měli zařídit do pěti dní pobytu v Kazoši, bohužel jsme to nevěděli, tak
nás teď čeká „štráf“ (pokuta) 18.250 tenge, přibližně 100 dolarů. Po asi 2 hodinách
jsme konečně venku z Kazoše, ruská strana je hotová za čtvrt hoďky.
Za
čárou potkáváme dva kluky na baworácích z Maďarska, jedou z Číny,
resp. z hranic s Čínou. Chtěli se podívat do Číny, ale během jejich cesty
z Maďarska číňani zdražili kauci na vozidlo i poplatek za vstup na cca 4x
víc. Tak se klucí na hranicíh s Čínou otočili a jedou domů. Cestou platili 2
pokuty, celkem za víc než 500 dolarů. Motorky mají taky po menších apgrejdech -
utrženej kus bloku motoru pro uchycení k rámu, špatně fungující benzínový
čerpadlo… Jo, Východ holt neodpouští ani drahejm strojům.
Něco mi mlátí na mašině.
Upadá mi zadní brzdovej
třmen.
Už mi nic nemlátí na mašině.
Ušetřím zabrzdový desky.
Stavíme ve městečku
podojit bankomat a hned se stáváme středem zájmu místní mládeže. Pro tu
modrovokou holku se sem za 10 let vrátim, bude z ní pěkná ženská.
Bivakujem u rybníka. Zjišťuju 4 prasklý dráty v kole. Bonnyes nachází
ještě jeden. Takže třmen při výstupu useknul 5 drátů, než se odporoučel do
škarpy. Ráno to zkusíme nějak opravit, teď už se stmívá. Zabiju hovězí konzervu
s koněm na etiketě. Kontroluju dráty od dobíjení, blbě to dobíjí. Chybu
nenacházim, tak jdu chrápat.
Žádné komentáře:
Okomentovat