čtvrtek 19. června 2014

Central Asia 2014 - den 40. [CZ]

Po probuzení fotíme všechny možný škody na motocyklech a zjišťujem, že je toho fakt hodně. Musíme bejt holkám vděčný, že nás dovezly tak daleko a hlavně nás dokázaly i vrátit domů. Poslední společný foto (bohužel bez Lachtana) a nepříjemný loučení. Dál už jede každej sám. Pánové, bylo mi ctí s Vámi zažít tenhle punkovej zájezd!


Cestou domů to valim po D1. Na jednom odpočívadle si mě odchytnou slovenský kamioňáci, odkud prej jedu, že jsem tak nabalenej. A tak jim asi čtvrt hodiny vyprávim, kde jsme to byli a co jsme tam viděli. Sotva klucí odjedou, staví u mě další chlápcí a zase odkud že jedu. S úsměvem si vzpomenu na to středoazijský 'atkuda'. Tak další čtvrt hodinka vyprávění. Ale nevadí mi to, na podobný vyptávání jsem už zvyklej a líčení zážitků si užívám.

Zároveň si uvědomuju, že tohle nebyla jen tak obyčejná dovolená, jakou má člověk každej rok. Vim, že na tohle budu vzpomínat ještě hodně dlouho. Na všechny ty země, co jsme navštívili. Na lidi, co jsme potkali. Problémy, který jsme řešili. Bohužel, jsem na tom stejně jako každej jinej chlap. A sice, že životní sny jsou od toho, aby se plnily a nahrazovaly je sny jiný. V hlavách už totiž máme další plány…



Závěrem bych ještě rád poděkoval všem, co nás podpořili - naše rodiny, přátelé, kamarádi. Nesmím ani opomenout sponzory, kteří nám pomohli cestu uskutečnit:

SuperTenere.cz – naše motorodina
Moravia Contact – vybavení víz
K2 Moto – pístní sada pro Foxe
S-Gear – expediční jídlo.

Dík patří i redakci časopisu Motoroute a webu Motorkáři.cz.

Žádné komentáře:

Okomentovat